Procedura naprawcza – uszlachetnianie towaru
Oferujemy usługę uszlachetniania towarów niedopuszczonych do obrotu, czyli procedurę naprawczą, na podstawie opinii Organów Nadzoru Rynku, takich jak WIIH, PIH, UKE itp.
Na czym polega procedura naprawcza?
Procedura naprawcza polega na przystosowaniu towaru i/lub dokumentacji do wymogów polskich oraz europejskich przepisów.
Jeśli Twój towar został zatrzymany, zapraszamy do kontaktu – możemy pomóc w takiej sytuacji.
Jakie towary naprawiamy?
- Zabawki,
- Elektronika,
- Towary podlegające pod Ogólne Przepisy Bezpieczeństwa.
Uszlachetnienie, czyli?
Uszlachetnienie według słownika ma 3 znaczenia. Pierwsze to uczynienie kogoś lepszym, drugie wyhodowanie lepszej odmiany czegoś, a trzecie – z naszego punktu widzenia najważniejsze – poprawa właściwości surowca lub produktu.
Uszlachetnianie towaru – jak wygląda ta procedura?
Uszlachetnianie towaru można opisać w 3 krokach:
- Otwieramy procedurę naprawczą.
- Przystępujemy do naprawy – dostosowujemy towar, nanosimy prawidłowe oznaczenia i przygotowujemy dokumenty, aby odprawa przebiegła pomyślnie.
- Ponownie zgłaszamy towar do odprawy.
Jaki jest koszt procedury naprawczej?
Każdą procedurę naprawczą wyceniamy indywidualnie. Koszt zależy od ilości towaru, jego rodzaju oraz powodu niedopuszczenia do obrotu. Prześlij do nas wiadomość mailową na adres biuro@discolm.com, załączając opinię na podstawie której towar został zatrzymany, a my wycenimy dla Ciebie naprawę.
Najczęstsze pytania:
Skontaktuj się w sprawie procedury naprawczej
Napisz do nas
Czekamy na Twoją wiadomość
Użyj formularza lub napisz na adres mailowy biuro@discolm.com. Na wiadomość odpisujemy w ciągu kilkunastu minut w godzinach 8-16.
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 16:00